REGULAMIN





ZAKUP TOWARU

Klikając opcję Kup Teraz, zawieracie Państwo umowę kupna- sprzedaży. W związku z tym prosimy o przemyślane zakupy, gdyż niedopełnienie tej umowy wiąże się z konsekwencjami wynikającymi z regulaminu allegro. Przed każdym zakupem prosimy o kontakt w sprawie dostępności koloru.

Po dokonaniu zakupu prosimy o wysłanie listu na adres: sklep@bociek.eu, w którym powinny znaleźc się następujące informacje:


  • imię i nazwisko oraz nick z allegro
  • kolor zakupionego towaru
  • ewentualna zmiana adresu wysyłki
  • (forma płatności)


    Prosimy o wysłanie listu maksymalnie w ciągu trzech/siedmiu dni od momentu zakupu przedmiotu.

    Następnie otrzymają Państwo e-mail zwrotny informujący o szczegółach realizacji zamówienia.

    Kolejnym krokiem będzie wpłacenie na nasze konto sumy za zakupiony towar + koszt wysyłki (koszt wysyłki jest podany na każdej aukcji).

    Dane do przelewu:

    06 1020 2401 0000 0802 0200 7573

    Bociek s.c. Kaźmierczak

    ul. Mikulczycka 1

    41- 800 Zabrze

    Dane te otrzymują państwo również w e-mailu wysyłanym przez allegro zaraz po dokonaniu zakupu.

    W tytule przelewu prosimy o podanie swojego nicka oraz nr aukcji, za którą państwo płacicie. W przypadku wpisania innego tytułu zastrzegamy sobie możliwość opóźnienia wysyłki, gdyż identyfikacja płatnika jest utrudniona.

    Konto jest codziennie przez nas sprawdzane i zamówienia są od razu przekazywane do realizacji.

    Kupujący ma 14 dni na dokonanie przelewu. Po tym okresie, gdy nie otrzymamy zapłaty za towar, odstępujemy od umowy.

    Do każdego zakupionego przez państwa towaru wystawiamy paragon. Faktury wystawiamy tylko i wyłącznie dla podmiotów gospodarczych.

    Zdjęcia prezentowane na naszych aukcjach to zdjęcia poglądowe, pochodzące ze stron producentów danego artykułu, moga się nieznacznie różnić od stanu faktycznego przedmiotu.

    W przypadku aukcji allegro zawierających "GRATISY", w uzasadnionych przypadkach zastrzegamy sobie prawo do zmiany przedmiotów dokładanych jako "GRATIS", na inne przedmioty z naszego asortymentu o podobnej lub wyższej wartości.

    KOSZT WYSYŁKI:

    Informujemy, że w przypadku zakupu na dwóch (lub więcej) aukcjach, koszt wysyłki doliczany jest zawsze ten najwyższy spośród podanych na aukcjach, na których zostały dokonane zakupy.

    Jednocześnie informujemy, że w uzasadnionych przypadkach m.in. braku możliwości spakowania produktów w jedną paczkę (gabaryty paczki przekraczające przyjęty standard przewoźnika), z podowów bezpieczeństwa produktów lub wysyłki z innego magazynu - zastrzegamy sobie możliwośc doliczenia kosztów przesyłki do każdego z zakupionych towarów i wysyłkę w kilku paczkach - zgodnie z kosztami podanymi na aukcji.

    W razie problemów - uprzejmie prosimy o kontakt w celu ustalenia kosztów dostawy przy zakupie na kilku aukcjach.


    REALIZACJA ZAMÓWIENIA

    Dbając o szybką realizację napływających zamówień staramy się wysyłać zakupione artykuły nie później niż 48 godz. od daty zaksięgowania wpłaty na koncie. Nie mniej jednak zastrzegamy sobie prawo do wydłużenia terminu realizacji zamówienia do 14 dni. Taka sytuacja może zaistnieć, gdy zamówiony artykuł jest chwilowo niedostępny. Zdarza się to sporadycznie i oczywiście zostaną państwo o tym poinformowani przed dokonaniem przelewu. Aby przyśpieszyć realizacje zamówienia prosimy przy przelewach internetowych na nasze konto sporządzić wyciąg elektroniczny z transakcji, a ten przesłać na naszego maila.

    Zamówiony towar wysyłamy od poniedziałku do piątku za pośrednictwem firmy kurierskiej. Maksymalny czas doręczenia przesyłki powinien wynosić do 48 godzin licząc dni robocze od momentu nadania paczki. Wszystkie paczki wysyłane przez naszą firmę są ubezpieczone.

    Podczas odbierania towaru proszę zwrócić uwagę czy paczka nie jest otwarta lub rozerwana, jeśli jest należy sprawdzić zawartość. W przypadku gdy okaże się że towar jest uszkodzony lub niekompletny, konieczne jest sporządzenie protokołu reklamacyjnego! Inaczej reklamacje nie będą rozpatrywane.

    Każdy zakupiony na naszych aukcjach towar można obejrzeć osobiście w sklepie „Bociek” w Zabrzu przy ul. Mikulczyckiej 1, gdzie uzyskają Państwo fachową pomoc a wykwalifikowana obsługa rozwieje wszystkie Państwa wątpliwości.


    ZWROT TOWARU

    Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2002 roku o ochronie praw konsumentów z towaru zakupionego na naszych aukcjach można zrezygnować bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki. Jednak tylko wtedy, gdy produkt nie był używany (nie powinien posiada żadnych oznak używania), kopiowany ani nie został w żaden sposób zniszczony. Ponadto musi byc kompletny i zapakowany w oryginalne, nie zniszczone pudełko. Gwarantujemy zwrot wartości produktu. Pieniądze zostaną odesłane na konto kupującego do 2 tygodni od daty przyjęcia zwrotu. Proszę jednak pamiętać, że koszt dostawy nie podlega zwrotowi. A za odesłanie towaru płaci kupujący.

    REKLAMACJA

    Wszystkie sprzedawane przez nas towary są nowe i podlegają gwarancji producenta. Czas trwania gwarancji jest opisany na aukcjach.

    Reklamowany towar należy odesłać na własny koszt na nasz adres wraz z dowodem zakupu (paragon lub faktura) oraz krótką informacją o rodzaju usterki.


    Adres wysyłkowy:

    Bociek s.c. Kaźmierczak

    ul. Mikulczycka 1

    41-800 Zabrze


    Jednocześnie informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem.

    Wymienimy produkt na pełnowartościowy. Jeśli będzie to niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania nakładu), zaoferujemy do wyboru inne, dostępne w naszym sklepie produkty. Reklamacje odsyłamy na własny koszt.